Ресторанні новини / Харків

Поп-ап: кейси Gelarty + Міністерство Шаурми, Автостанція + Довгі бурхливі оплески

9 липня 2023, Ресторанні новини

Поп-ап: кейси Gelarty + Міністерство Шаурми, Автостанція + Довгі бурхливі оплески

Сьогодні поп-апи набувають великої популярності. Gelarty та Міністерство Шаурми, Довгі Бурхливі Оплески та Автостанція, Бакара кава (Чернівці) та ФRANKLY (Київ), а також десятки інших брендів метчаться та створюють популярні заходи та special-меню разом.

Ми запитали у деяких учасників про цей досвід та результати такої співпраці.

Кейс 1: "Фестиваль crazy морозива" від Gelarty в Міністерстві Шаурми

Що відбувалося: протягом одного вікенду в "Міністерстві шаурvи" на Подолі можна було замовити морозиво від Gelarty з цікавими смаками: з курки гриль з конфітюром із манго, з фети з оливками і соусом із червоного вина, з пива із бергамотом, з маскарпоне з трюфелем і абрикосовим джемом, з білих грибів з брусницею та інші.

Співзасновник "Міністерства" Спартак Велішаєв:
Ідея колаборації з брендом морозива прийшла ще в тому році, коли хотілося додати свого автентичного морозива в меню на теплий сезон. Відчинили двері першого "Міністерства Шаурми"наприкінці літнього сезону у 2022 році, тому вирішили перенести на наступний.

Спочатку ми хотіли налагодити своє виробництво, але пішли по шляху «джобс ту бі дан» – визначили ключову задачу, обрали топа на ринку, запустили проєкт. Це заощадило час та інвестиції, але найголовніше – експертиза, яку привнесла в колабу команда Massimo Gelarty. Результат – морозиво продається. Дуже добре продається.


Будь-яка колаба повинна посилювати результат усіх гравців.

В нашому випадку ми даємо один одному сильний бренд, велику аудиторію прихильників та якісний продукт. Поп-апи сьогодні – популярна штука. Головне бути на одній хвилі та розділяти загальні цілі.  

Союз з п‘яти левів перемагає без бою.

Важливо прорахувати одразу всі дрібниці в цифрах (ціноутворення, рентабельність, витрати для запуску). Чим точніше прорахунок, тим ефективніше союз.

Також впевніться, що продукти мають схожі по вазі суперсили.

Важливо з самого початку домовитиcя про зони відповідальності та розподілити, хто чим займається по всіх бізнес-процесах. І обов’язково зафіксуйте домовленості у письмовому вигляді та жорстко їх дотримуйтесь. Якщо ці пункти пропрацювати на старті, з великою ймовірністю все піде як треба.

Якщо говорити про результати, то це точно обмін аудиторіями та позитивний вплив на виручку. В нашому випадку головні показники ефективності: гарний P&L та теплий фідбек від гостей.

Massimo Gelarty:

Я б сказав, що ціль поп-апів: повеселитися самим і порадувати інших. Але якщо говорити серйозно, то двоє сильних підсилюють один одного.

 Тут спрацювало все: маркетингова складова (кожен став яскравішим) і математика.

Я буду обережним в оцінці наших результатів, оскільки ми тільки на початку нашого шляху. Аде можу сказати, що цифри приємно дивують. І те, що відбувається, точно радує три сторони: наших гостей, нас і наших партнерів.

Звісно, відбувається класний обмін аудиторіями. Ми отримали одразу 3 потоки гостей: фанати Gelarty + фанати "Міністерства шаурми" + перехожі, які не знали ні тих, ні інших. Ефективність, за яким ми вимірювали таку колаборацію включають два критерії: задоволення від зробленого і cash flow.

Кейс 2: поп-ап "Довгих бурхливих оплесків" (Львів) в "Автостанції" (Київ), гостьове меню + стендап

Олександр Боїм, засновник "Довгих Бурхливих оплесків"

До мене звернувся Ігор Сухомлін з пропозицією зробити гарний веселий двіж на Автостанції зі словами “хочеться якогось стендапу”. А оскільки у нас в закладі багато стендапу, ми вирішили, що це круто. "Австостанція" мала бажання робити регулярні поп-апи, і ми ввійшли в календар таких заходів.

Цілі поп-апів для кожного різні. Ми мали на меті розповісти про себе новій аудиторії і розповісти про якісь цікаві продукти, яких немає в Києві. В нашому випадку це був Яворівський пиріг з морозивом з білими грибами та беконовим джемом з бурбоном від нашого ж виробництва.

Це був наш перший досвід. На майбутнє ми б закладали більше часу на заїзд. А також більш ретельно планували б все по пунктах: що ви робитимете і що потрібно підготувати.

Щодо результатів: отримали близько 50 000 за два дні з продажів наших страв та пива, яке ми варили в колабі з пивоварнею Правда.

Щодо обміну аудиторією, нам складніше говорити, адже ми у Львові, а поп-ап був у Києві. Але точно були гості, які хотіли до нас прийти у Львові, і змогли прийти в Києві, та нові гості, які про нас дізнались.

Оцінюючи ефективність, на перше місце ми ставили економічну доцільність. Також плюсом було те, що команда побачила як побудовані процеси в іншому закладі. Так відбувається обмін досвідом, це дуже важливо.

Висновки:

  • Правильно організовані колаборації закладів у форматі поп-апів позитивно впливають на іміджеву складову та можуть бути економічно ефективними.
  • Якщо об'єднується схожі по силі та цінностях бренди, відбувається якісний обмін аудиторією.
  • Важливо відразу встановлювати цілі для кожної зі сторін, обговорювати зони відповідальності та чітко виконувати домовленості. Тільки в такому випадку можна розраховувати на результат.

Джерело

Переглядів: всього 710, з них 10 сьогодні

Коментарі (0) додати →

Додати коментар

Хочете щось додати? Легко!
Ви не зареєстровані та/або не авторизовані на сайті.
Ваше повідомлення з'явиться на сайті тільки після перевірки модератором.
Зареєструйтесь – це дуже просто!
e-mail або ICQ або телефон або ... (на сайті не показується!)


Дорогі друзі!
Звертаємо вашу увагу, що у коментарях заборонено:

  • вживати нецензурні висловлювання та слова. Допускається відтворення лайок без особистісної спрямованості, за умови заміни не менше однієї літери слова значками *&# та іншими
  • розміщувати тексти, що суперечать законодавству України або закликають до його порушення
  • зловживати кнопкою Caps Lock, тобто. писати коментарі великими літерами. Такі висловлювання будуть видалятися
  • ображати інших учасників обговорення, авторів текстів на сайті та й взагалі ображати
  • розміщувати тексти, що містять пропаганду або агітацію, що порушують соціальну, расову, національну, статеву чи релігійну ненависть та ворожнечу
  • розміщення рекламних повідомлень (крім розділу «Дошка оголошень»), а також рекламних фраз у підписи або імена користувачів
  • обговорювати дії адміністрації (представників) сайту.

Кожен коментатор несе повну відповідальність за розміщену ним інформацію. За дворазове порушення правил коментування користувач може бути «забанен», тобто позбавлений можливості залишати коментарі на сайті. Причому назавжди.

Адміністрація сайту не несе відповідальності за зміст повідомлень, за винятком повідомлень, що розміщуються представниками сайту.