Ресторанные новости / Харьков

Майбутнє галузі гостинності: тренди, антитренди та прогнози від Андрія Длігача

31 октября 2023, Ресторанные новости

Майбутнє галузі гостинності: тренди, антитренди та прогнози від Андрія Длігача

30 жовтня в Києві відбулася SALT Restaurant Innovation Conference. Цьогоріч вона була присвячена інноваціям. "Ресторатор" став інформаційним партнером події, тож найближчим часом ми опублікуємо серію статей з тезами найцікавіших виступів.

Джерело

Починаємо з лекції Андрія Длігача, присвяченій майбутньому індустрії гостинності.

1. 18% світового ВВП припадає на індустрію гостинності, в ній залучено 15% населення планети. І ці показники будуть тільки збільшуватися.

2. Ресторани - це більше, ніж "заклади громадського харчування": вони активно заходять на території індустрії розваг, а також вони допомагають людям формувати спільноти.

3. Ситуація з ресторанною індустрією в Україні залишається складною: 17% закладів закрилися після 24 лютого, ще 20% працюють, але не бачать перспектив. Крім того, треба бути готовими до того, що населення України скоротиться до 30 мільйонів та адоптувати всі бізнес-моделі під це.

4. Лояльності до бізнесу і брендів немає. Вона померла десь у 2015 році, і немає сенсу за неї змагатися чи на неї очікувати.  Залишилися звички та зручність.

Люди не пробачають помилок і легко хейтять бренди та компанії, які вони обожнювали ще вчора. І в кожен окремий момент часу обирають те, що їм вигідно.

5. Світ дивергентний. Всі тренди відбуваються одночасно. А на кожен тренд є свій антитренд. Наприклад, є загальний тренд: люди у світі все більше часу проводять у закладах, бо для спільноти потрібен простір. Але паралельно з цим частина людей обирає навпаки проводити більше часу вдома.

6. Набирає обертів тренд на харчування поза межами закладу: люди частіше замовляють доставку або їжу з собою.

Взаємодія з рестораном далеко не завжди передбачає перебування у фізичному просторі закладу. За останні 6 років кількість людей у світі, які користуються застосунками для замовлення доставки їжі, зросло вдвічі. В України - втричі.

7. Економічна ситуація в усьому світі вимагає від закладів двох речей: дешевше та швидше. При чому цього необхідно досягнути не коштом погіршення якості, а виключно через більш ефективну організацію всіх процесів. Саме це лежить в основі буму fast casual форматів.

8. Один з ключових трендів - fusion, поєднання найбільш неочевидних гастрономічних культур в одній страви. Паралельно з цим розвивається антитренд: гіперлокальність, сomfort food.

9. Життєвий цикл закладів ставатиме ще меншим.

10. Цифровізація не замінює людину: вона навпаки допомагає бути людиною. Людина вже програє ШІ в продуктивності, однак у людини є єдина перевага - здатність відчувати емоції. І саме тому технологічний світ буде людиноцентричним.


11. В умовах крихкого непередбаченого світу базою стають прості, але фундаментальні речі: зрозумілість та довіра. І це те, на чому будуть будувати ефективні бізнеси.

12. Технологізація неминуча, хоча зараз індустрія гостинності на самому початку цього шляху і мало хто готовий це усвідомити та прийняти. 3Д-друк їжі, токенізація, e-nose, автоматизовані системи розпізнавання емоційного стану гостя в закладах, віртуальна реальність як частина досвіду при відвідуванні закладів - це технології, які вже добре розроблені. Питання тільки за тим, коли вони стануть масовими. Крім того, у нас немає альтернативи "альтернативним протеїнам". Комахи як джерело білків - одне з рішень, яке зможе протидіяти світовій продовольчій кризі.

13. Гіперперсоналізація та гейміфікація - основа для взаємодії з гостем.


Пішли в минуле класичні програми лояльності. Вони не тільки не цікаві, але й неефективні. Дивна стратегія: давати більше знижок тому гостю, який вже витратив найбільше грошей й відповідно має можливість витрачати ще. Замість того, щоб пропонувати йому більші знижки, пропонуйте унікальні дорожчі пропозиції, ексклюзивний досвід.

14. Персоналізована функціональна їжа, яка враховує фізичний та емоційний стан людини тут і зараз - ще один неминучий тренд.

15. В центрі вашої маркетингової стратегії має бути не продукт, не страва, а людина. Маркетинг будуватиметься на враженнях та співдії.

Просмотров: всего 682, из них 5 сегодня

Комментарии (0) добавить →

Добавить комментарий

Хотите что-нибудь добавить? Легко!
Вы не зарегистрированы и/или не авторизованы на сайте.
Ваше сообщение появится на сайте только после проверки модератором.
Зарегистрируйтесь – это очень просто!
e-mail или ICQ или телефон или ... (на сайте не показывается!)


Дорогие друзья!
Обращаем ваше внимание, что в комментариях запрещено:

  • употреблять нецензурные выражения и слова. Допускается воспроизведение ругательств без личностной направленности, при условии замены не менее одной буквы слова значками *&# и прочими
  • размещать тексты, противоречащие законодательству Украины или призывающие к его нарушению
  • злоупотреблять клавишей Caps Lock, т.е. писать комментарии заглавными буквами. Такие высказывания будут удаляться
  • оскорблять других участников обсуждения, авторов текстов на сайте, да и вообще оскорблять
  • размещать тексты, содержащие пропаганду или агитацию, возбуждающие социальную, расовую, национальную, половую или религиозную ненависть и вражду
  • размещение рекламных сообщений (кроме раздела «Доска объявлений»), а также рекламных фраз в подписях или именах пользователей
  • обсуждать действия администрации (представителей) сайта.

Каждый комментатор несет полную ответственность за размещенную им информацию. За двукратное нарушение правил комментирования пользователь может быть «забанен», то есть лишен возможности оставлять комментарии на сайте. Причем навсегда.

Администрация сайта не несет ответственности за содержание сообщений, за исключением сообщений, размещаемых представителями сайта.