Restaurant news / Kharkiv

Як збільшити прибуток за допомогою бару: 5 цінних порад

October 22, 2023, Restaurant news

Як збільшити прибуток за допомогою бару: 5 цінних порад

Влад Романішин, засновник коктейльного бару Flacon та бренд-бармен Sinergy Group на конференції ProResto поділився своїми порадами щодо створення та оновлення барної карти у закладі.

1. Бар не може і не має розвиватися за залишковим принципом

Іноді команди закладів розвивають бар за залишковим принципом. Відмовтеся від цього підходу і подивіться на бар як спосіб заробітку і розвитку.

В більшості закладів саме бар генерує 30-50% від загального товарообігу, а іноді й до 80% від прибутку. Бо бар - це традиційно високомаржинальна група.

Чому ж при таких показниках команди іноді витрачають купу зусxиль на оновлення меню їжі, а барне меню роблять для годиться.

2. Бар - це чудовий спосіб підкреслити концепт вашого закладу.

Готуєте американські бургери? Зробіть колекцію бурбона, каліфорнійського вина або хоча б Coca-Cola. У вас азійський заклад? Зробіть коктейлі з лічі! Бар - це ще один спосіб подарувати гостю новий досвід. Ще одна історія, яку він зможе розповісти друзям про вас.

3. Контактний бар в закладі: плюси і минуси

Мрієте про контактний бар у себе в закладі? Він справді може збільшувати ваші прибутки, але тільки якщо ви виконаєте декілька умов.

По ту сторону стійки має бути мотивована та активна команда, яка готова спілкуватися з гостями та надавати їм класний сервіс. Там ніколи не має сидіти ваш адмін з ноутом. На барі має бути зручно, чисто, цікаво. Інакше цей простір просто буде "парковкою для стафа".

4. Експериментуйте

Алекс Кратена з Artesian розповідав, що розробка нового барного в середньому коштувала їм 70 000 - 100 000 доларів. За натхнення для одного з меню він вирушив у навколосвітню подорож на пошуку смаків та артефактів для натхнення. Натомість кожне оновлення меню збирає всю світову пресу, натовпи гостей, і ці інвестиції повертаються.

Вам не обов'язково витрачати такі зусилля і такі гроші, але завжди можна творчо підійти до коктейльної карти й використовувати її оновлення як ефективний інфопривід і мотив для гостей прийти до вас знову.

5. Розставляйте пріоритети в комунікаціях

Якщо ви будете одночасно розповідати про колекцію вин, авторські коктейлі, крафтове пиво, specialty каву і щось ще, ваші потенційні гості не запам'ятають нічого.

Виділіть УТП, 2-3 найбільш яскравих продукти, які вирізняють вас від конкурентів та з якими б ви хотіли асоціюватися, Комунікуйте їх, поки не сформуєте відповідне знання про ваш бар.

Всі інші продажі "підтягнуться", якщо у людей в уяві буде чутке розуміння, чому вони мають прийти до вас та зацікавитися вашим барним меню.

Джерело

Views: total 851, of which 4 today

comments (0) add →

Add comment

Anything you want to add? Easy!
You are not registered and/or not authorized on the site.
Your message will only appear on after it has been moderated.
Register – it's very easy!
e-mail or ICQ or phone or ... (not displayed on the site!)


Dear friends!
Please note that in the comments forbidden:

  • use obscene expressions and words. It is allowed to reproduce curse words without personal orientation, provided that at least one letter of the word is replaced by *&# and other
  • post texts that contradict the legislation of Ukraine or call for its violation
  • abuse the Caps Lock key, i.e. write comments in capital letters. Such statements will retire
  • insult other participants in the discussion, authors of texts on the site, and generally insult
  • to place texts containing propaganda or agitation that excite social, racial, national, sexual or religious hatred and enmity
  • placement of advertising messages (except for the "Bulletin Board" section), as well as advertising phrases in signatures or usernames
  • to discuss the actions of the administration (representatives) of the site.

Each commenter is solely responsible for the information posted by him. For double breaking the rules commenting, the user may be "banned", that is, deprived of the opportunity to leave comments on the site. And forever.

The site administration is not responsible for the content of messages, with the exception of messages posted representatives of the site.