Ресторанні новини / Харків

Як збільшити прибуток за допомогою бару: 5 цінних порад

22 жовтня 2023, Ресторанні новини

Як збільшити прибуток за допомогою бару: 5 цінних порад

Влад Романішин, засновник коктейльного бару Flacon та бренд-бармен Sinergy Group на конференції ProResto поділився своїми порадами щодо створення та оновлення барної карти у закладі.

1. Бар не може і не має розвиватися за залишковим принципом

Іноді команди закладів розвивають бар за залишковим принципом. Відмовтеся від цього підходу і подивіться на бар як спосіб заробітку і розвитку.

В більшості закладів саме бар генерує 30-50% від загального товарообігу, а іноді й до 80% від прибутку. Бо бар - це традиційно високомаржинальна група.

Чому ж при таких показниках команди іноді витрачають купу зусxиль на оновлення меню їжі, а барне меню роблять для годиться.

2. Бар - це чудовий спосіб підкреслити концепт вашого закладу.

Готуєте американські бургери? Зробіть колекцію бурбона, каліфорнійського вина або хоча б Coca-Cola. У вас азійський заклад? Зробіть коктейлі з лічі! Бар - це ще один спосіб подарувати гостю новий досвід. Ще одна історія, яку він зможе розповісти друзям про вас.

3. Контактний бар в закладі: плюси і минуси

Мрієте про контактний бар у себе в закладі? Він справді може збільшувати ваші прибутки, але тільки якщо ви виконаєте декілька умов.

По ту сторону стійки має бути мотивована та активна команда, яка готова спілкуватися з гостями та надавати їм класний сервіс. Там ніколи не має сидіти ваш адмін з ноутом. На барі має бути зручно, чисто, цікаво. Інакше цей простір просто буде "парковкою для стафа".

4. Експериментуйте

Алекс Кратена з Artesian розповідав, що розробка нового барного в середньому коштувала їм 70 000 - 100 000 доларів. За натхнення для одного з меню він вирушив у навколосвітню подорож на пошуку смаків та артефактів для натхнення. Натомість кожне оновлення меню збирає всю світову пресу, натовпи гостей, і ці інвестиції повертаються.

Вам не обов'язково витрачати такі зусилля і такі гроші, але завжди можна творчо підійти до коктейльної карти й використовувати її оновлення як ефективний інфопривід і мотив для гостей прийти до вас знову.

5. Розставляйте пріоритети в комунікаціях

Якщо ви будете одночасно розповідати про колекцію вин, авторські коктейлі, крафтове пиво, specialty каву і щось ще, ваші потенційні гості не запам'ятають нічого.

Виділіть УТП, 2-3 найбільш яскравих продукти, які вирізняють вас від конкурентів та з якими б ви хотіли асоціюватися, Комунікуйте їх, поки не сформуєте відповідне знання про ваш бар.

Всі інші продажі "підтягнуться", якщо у людей в уяві буде чутке розуміння, чому вони мають прийти до вас та зацікавитися вашим барним меню.

Джерело

Переглядів: всього 1211, з них 1 сьогодні

Коментарі (0) додати →

Додати коментар

Хочете щось додати? Легко!
Ви не зареєстровані та/або не авторизовані на сайті.
Ваше повідомлення з'явиться на сайті тільки після перевірки модератором.
Зареєструйтесь – це дуже просто!
e-mail або ICQ або телефон або ... (на сайті не показується!)


Дорогі друзі!
Звертаємо вашу увагу, що у коментарях заборонено:

  • вживати нецензурні висловлювання та слова. Допускається відтворення лайок без особистісної спрямованості, за умови заміни не менше однієї літери слова значками *&# та іншими
  • розміщувати тексти, що суперечать законодавству України або закликають до його порушення
  • зловживати кнопкою Caps Lock, тобто. писати коментарі великими літерами. Такі висловлювання будуть видалятися
  • ображати інших учасників обговорення, авторів текстів на сайті та й взагалі ображати
  • розміщувати тексти, що містять пропаганду або агітацію, що порушують соціальну, расову, національну, статеву чи релігійну ненависть та ворожнечу
  • розміщення рекламних повідомлень (крім розділу «Дошка оголошень»), а також рекламних фраз у підписи або імена користувачів
  • обговорювати дії адміністрації (представників) сайту.

Кожен коментатор несе повну відповідальність за розміщену ним інформацію. За дворазове порушення правил коментування користувач може бути «забанен», тобто позбавлений можливості залишати коментарі на сайті. Причому назавжди.

Адміністрація сайту не несе відповідальності за зміст повідомлень, за винятком повідомлень, що розміщуються представниками сайту.